Müşteri İletişim Merkezi

0850 222 97 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi, hafta içi her gün 09:00–19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Müşteri İletişim Merkezi Ne Gibi Hizmetler Vermektedir?

1. Bireysel Emeklilik Sistemi  ile ilgili size sunulan hizmetlerimiz :

  • Bireysel Emeklilik Sistemi, Emeklilik Planlarımız ve Emeklilik fonlarımız hakkında  bilgilendirme
  • Potansiyel müşteriler için Aracı yönlendirme
  • Ödeme bilgilerinizi  ve birikimleriniz hakkında bilgilendirme
  • Sözleşme bilgilerinde değişiklik (Adres, iletişim, katkı payı)
  • Fon dağılımı değişikliği
  • Tahsilat makbuzunun gönderimi
  • Tüm soru ve taleplerinizin çözümlenmesi

2. Hayat Sigortası Poliçeniz ile ilgili size sunulan hizmetlerimiz :

  • Poliçeniz hakkında bilgilendirme
  • Prim, tahsilat ve tazminat hakkında bilgilendirme
  • Tüm soru ve taleplerinizin çözümlenmesi

3. Otomatik Katılım Kapsamında Kurum Yetkililerine sunulan hizmetlerimiz :

  • Kurumsal internet şube kullanımına ilişkin teknik destek
  • Üretim (yeni giriş, ücretsiz izin) İşlemleri ile ilgili teknik destek
  • Tahsilat İşlemleri ile ilgili teknik destek (toplu makbuz gönderim)
  • Firma bilgilerinin güncellenmesi (SGK sicil, hesap numarası, VKN güncelleme)
  • İşveren bilgi güncelleme ve ekleme
  • Tüm soru ve taleplerinizin çözümlenmesi